72. Från 30 till 100 ordrar en månad i Themlas e-handel Trycklagret
Att våga, satsa och hitta rätt kanal för din målgrupp kan vara nyckeln som tillsammans med planering och struktur ökar försäljningen i din e-handel.
I dagens avsnitt gästas jag av 22-åriga Thelma Blomberg som för ca 1,5 år sedan startade sin webbshop, Trycklagret. Hon överträffade sina mål och förväntningar rejält det första året och nu är satsningarna ännu högre under 2023.
Vi pratar om hennes tips till andra och hur struktur har skapat bättre resultat och fokus från hennes sida. Dessutom går vi igenom marknadsföringen Thelma gör som har visat sig fungera riktigt bra mot hennes målgrupp. Ett avsnitt att inspireras av!
Digital Entreprenher Podden görs i samarbete med Abicart, en av Sveriges största e-handelsplattformar.
Länkar i det här avsnittet- Besök Thelmas webbshop, www.trycklagret.se
- Följ Trycklagret på Tiktok, tiktok.com/@trycklagret
- Följ Trycklagret på Instagram, instagram.com/trycklagret
- Följ Digital Entreprenher på Instagram instagram.com/digitalentreprenher
- Onlinekurserna Starta din e-handel och Marknadsföring för e-handlare digitalentreprenher.se
- Alla kan starta en egen webshop hos e-handelsplattformen Abicart abicart.se