Att våga, satsa och hitta rätt kanal för din målgrupp kan vara nyckeln som tillsammans med planering och struktur ökar försäljningen i din e-handel.
I dagens avsnitt gästas jag av 22-åriga Thelma Blomberg som för ca 1,5 år sedan startade sin webbshop, Trycklagret. Hon överträffade sina mål och förväntningar rejält det första året och nu är satsningarna ännu högre under 2023.
Vi pratar om hennes tips till andra och hur struktur har skapat bättre resultat och fokus från hennes sida. Dessutom går vi igenom marknadsföringen Thelma gör som har visat sig fungerar riktigt bra mot hennes målgrupp. Ett avsnitt att inspireras av!
Digital Entreprenher Podden görs i samarbete med Abicart, en av Sveriges största e-handelsplattformar.
Abicart vill ge alla möjlighet att starta och driva en grym webshop och på abicart.se kan du testa, bygga och till och med börja sälja i din e-handel under 30 dagar innan det kostar en enda krona.